Hoe verloopt mijn bestelling tot de plaatsing?

Plaatsen van je bestelling

info@dakplus.be of via de post. Heb je nog vragen of opmerkingen? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het livechat kanaal op de webpagina van de VELUX calculator, telefonisch op het GRATIS nummer e-mail.

Je producten worden besteld

Je bestelling komt binnen op kantoor. Onmiddellijk wordt de stock gecheckt en worden de nodige stukken besteld. De leveringsdatum wordt meteen opgevraagd en kort opgevolgd. Zodra je producten in ons magazijn aangekomen zijn, nemen we contact op. We noteren dan de mogelijke data waarop de plaatsing kan doorgaan. Samen leggen we dan de plaatsingsdatum vast.

Je VELUX producten worden geplaatst

Naargelang de grootte van je bestelling komt ons team van 2 tot 5 vakmannen ter plaatse. Zij zorgen voor een zeer snelle en correcte plaatsing. In geval van vervanging wordt je oude dakvenster meegenomen. Na de plaatsing wordt volledig uitgelegd hoe het dakraam en toebehoren werkt en hoe je dit best gebruikt en onderhoudt.

De betaling na goedkeuring plaatsing

Zodra de plaatsing goedgekeurd is, wordt er betaald. Dit kan cash aan de plaatsers tot het wettelijk maximum. Er kan ook betaald worden met de bankkaart. Kijk zeker op voorhand na of je limiet toelaat om het bedrag met de kaart te betalen. Een telefoontje aan je bank op de dag voor de plaatsing zorgt ervoor dat je betaling vlot verloopt. Voor grotere bedragen is het mogelijk om met bankcheque te betalen. Indien je wenst te betalen met ecocheques, gelieve dit dan op voorhand te melden.


VELUX installatie

Geniet zorgeloos van je VELUX producten

Ook na de plaatsing van je VELUX producten kan je op ons rekenen. Je hebt namelijk 10 jaar garantie omdat je koos voor een erkend vakman. Heb je nadien een vraag of opmerkingen over je plaatsing of de werking van je VELUX product, dan blijft ons bedrijf via de gekende kanalen bereikbaar. We vragen je ook om je feedback. In een korte tevredenheidsbevraging kan jij oordelen hoe tevreden je bent over de plaatsing, communicatie en het volledige proces.


Maak een afspraak met een adviseur aan huis

Ook interessante artikels:

Wanneer moet ik mijn VELUX vervangen?

Welk VELUX dakraam heb ik?

Waar kan ik mijn VELUX dakraam kopen om het zelf te plaatsen?

Hoe kan ik mijn VELUX kuisen?

Waar kan ik een VELUX gordijn kopen om zelf te plaatsen?

Wat kost het om mijn oud VELUX dakraam te laten vervangen?

Wat kost het om een nieuw VELUX dakraam te plaatsen?

Wat kost het om een VELUX dakkapel te plaatsen?

Kan ik enkel het glas van mijn dakraam vervangen?

Waar kan ik inspiratie op doen voor mijn VELUX project?

Waar kan ik terecht met al mijn VELUX vragen?

Ik heb condens op mijn dakraam, wat kan ik hier aan doen?

Nemen jullie mijn oud VELUX dakraam mee na de vervanging?

Wie plaatst er VELUX dakramen in mijn gemeente?

Welk VELUX gordijn kies ik het best voor mijn dakraam?

Wat zijn de lopende VELUX cashback acties of promoties?

Wat zijn de stappen als ik mijn dakraam laat plaatsen door een erkend VELUX Pro installateur?

Welk VELUX dakraam kies ik het best voor mijn ruimte?

Ik heb een lek aan mijn dakraam, wie kan ik hiervoor contacteren?

Ik heb een discussie met mijn dakwerker en wil graag onafhankelijk advies. Wie kan ik contacteren?

Mag ik een VELUX dakraam plaatsen in een dak met asbest?

Waar kan ik het identificatieplaatje vinden van mijn dakraam?

VELUX kopen
Bereken je GRATIS Offerte
met onze online VELUX configurator

Hulp nodig bij het configureren? Bel gratis 0800 80 888  of  Live Chat

Deel deze pagina op

Inhoud wordt geladen...